Soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek
„Česká Chuťovka 2023“ a „Dětská Chuťovka 2023“

Tisková zpráva k vyhlášení 12. ročníku soutěže

  • od

Tisková zpráva k vyhlášení 12. ročníku soutěže o značku
Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „ČESKÁ CHUŤOVKA 2020″
a 10. ročníku soutěže o značku „DĚTSKÁ CHUŤOVKA 2020“

DOBRÁ ZPRÁVA – ČESKÁ CHUŤOVKA BUDE!

V době, kdy jsme už všichni značně unaveni z dění kolem koronavirové krize a s ní související mediální pandemie znepokojujících zpráv, považujeme za důležité přijít také s dobrou zprávou – ČESKÁ CHUŤOVKA 2020 bude! Letos se uskuteční už 12. ročník této oblíbené a tradiční soutěže, v níž značku ČESKÁ CHUŤOVKA získalo dosud celkem 218 českých firem pro 1007 svých výrobků a DĚTSKOU CHUŤOVKU již 90 českých výrobců pro celkem 169 potravin. Význam obou značek pro české spotřebitele nyní ještě vzrůstá právě v souvislosti s měnící se situací ve světě, která nekompromisně obnažila limity bezbřehé globalizace, což nepochybně povede k vyšší orientaci ekonomiky i spotřebitelské poptávky na domácí výrobky a domácí značky, potraviny nevyjímaje. Nelze se však spoléhat na to, že toto očekávané posílení poptávkového trendu po českých potravinách se projeví automaticky v růstu prodejů a tržeb všech domácích výrobců, v opačném směru se dá bohužel očekávat působení nižších příjmů u řady skupin zaměstnanců a živnostníků z nejhůře postižených odvětví průmyslu a služeb. Náročnost zákazníků se tak nejspíš naopak ještě zvýší a kritérium vynikající chuti i nadále zůstane tím, co bude spolurozhodovat o konečných preferencích kupujících.

Prozíraví výrobci tak mohou přitáhnout pozornost spotřebitelů ke svým výrobkům tím, že vysoutěžená loga ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA umístí na obaly zboží nebo ke svému výjimečnému výrobku na pultu, v e-shopu či se jimi pochlubí ve své propagaci. Všechny úspěšné potraviny si navíc mohou spotřebitelé jednoduše vyhledat i na webu www.ceskachutovka.cz.

Otevřít tiskovou zprávu k vyhlášení 12. ročníku.